HB2U

Salam to everyone,

Hi saya dapat tempahan ni dah 2minggu tapi last Wednesday baru dapat siapkan.

Untuk si kecil yang disayangi inilah hasilnya .... Selamat Ulang Tahun....

This card is for a girl who turned to 2
 Saya siapkan sekali envelope nya dan di cop Just For You Little One.

Closed up image

Card for a girl who turned to 1
Yang ni saya stamped Just For You Sweet Baby pada envelope.
Closed up image
Semua images saya beli dan printed on paper. Kemudian di color dengan Copic marker.

Terima kasih Khairul..harap berpuas hati dengan hasil ini.

Thanks for stopping by,

4 comments:

Huda said...

Cantik kad ni.boleh tak nak kad cam ni juga tapi utk ucapan tahniah buat adik yg dpt result yg baik SPM baru-baru ini.

SomethingSweet : DR said...

Terima Kasih.

Nak kad sebijik mcm ni jugak ke? Boleh tapi kita ubah ayat dr HB2U ke Congratulation.

Huda said...

ha ah tp leh tukar gambar kartun tu cari yg ala2 muslimah kit.

SomethingSweet : DR said...

Tulah saya juga fikir kan benda yg sama. Akan saya usahakan.

Post a Comment