DIY Material : Tiny Tag

Salam,

Salam Aidilfitri buat semua. Sorry lama sangat saya tidak update perkembangan SomethingSweet.

Saya sangat-sangat sibuk (balik-balik alasan yg sama :-) ). Ada yang tanya tak buat kad lagi ke? Eh sabun dh xboleh tempah ke? Macam2 soalan. Saya masih buat kad, masih buat sabun, cumanya bila dtg ke-bizi-an tu saya xboleh nak janji lah buat sabun/kad. Tapi ada masa saya curi waktu gak utk memenuhi permintaan. (terharu sya).

Jadi, untuk tidak menghampakan permintaan/penantian pengikut setia SomethingSweet, saya memperkenalkan Tiny Tag dalam koleksi DIY.

Terdapat 3 color combo dengan corak polka dot. Siapa yg xsuka polka dot? I bet you. Ramai yg suka.



Ada 2 kategori utk setiap satu koleksi iaitu A dan B. 
Setiap Koleksi mengandungi 30pcs. 6 keping untuk 5 bentuk yang berlainan.



Hanya
RM2.00/30pcs


P.S : "Seandainya u all nak I stamp perkataan cthnya "thank you" please let me know. For this service I charge RM2 for 30pcs".


Jumpa lagi,

0 comments:

Post a Comment