Birthday Gift for Husband

Semalam balik umah yang dh di tinggalkan seminggu. Mission kali ni balik nak siapkan one of very supportive friend, H, punya tempahan. So tema kali ni ialah Husband's Birthday.

Member saya ni nak kad mcm member sorang lagi tempah. Katanya nampak sweet dan elegen. Lagipun dia sukakan patterned paper yang saya pakai tu.
Kad yang diminatinya
Hmmm.. Untuk tidak kecewakannya, saya cari jugak kertas yang sama dalam simpanan saya. Nasib baik ada. Untuk gift set H ni saya altered sikit dari design asal. Disebabkan nak bagi husband so saya bg nmpk mcm masculine sikit lah.. dengan penambahan butang dan tali (button twine)..

H jugak tempah sabun dengan bauan chocolate strawberry (romantiknya!). Dan
sabun Neapolitan.

Jadi, sebagai melengkapkan set ni saya sediakan bag untuk H menyimpan sabun di dalamnya.
Bag kali ni saya gunakan coffee bag dan saya hias dengan bunga dan jugak lace ribbon.

oh ya.. disebabkan nak cepat xsempat nak ambik gambar. Once I received the pic from H I will upload here to share with you guys.

Thanks for stopping here.

0 comments:

Post a Comment